lördag 20 augusti 2011

Halv storm

Himmel, vad det blåser! Det rasslar och tjuter överallt här uppe under taket och träden flaxar i alla riktningar samtidigt.
Ont i skallen har jag och hoppas nu bara att det lilla pillret som jag precis stoppade i mig snart ska verka. Jag hade ju planerat att åka och rida på förmiddagen, men det får vänta till senare. Vi måste ju börja träna på allvar nu, jag och pållen:)
Så istället ska jag nu lägga mig på soffan ett tag med en bok och hoppas att jag kanske slumrar till ett tag och när jag vaknar till sans igen och att skallen då känns som den ska.

Återkommer senare.

Tjingeling

7 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Aj, migrän?
Då är det skönt att vila - hoppas du känner dig bättre snart.
Väder brukar påverka.

Jag känner på mig att det kommer gå bra för dig och pållen!

Kram

Camilla sa...

Lotta:

Jag har fått migrän på "äldre" dagar. Mamma hade det när hon var yngre, men hos mig är det tvärtom.
Det är bättre nu, men jag har fortfarande ont i huvudet. Trots piller och sömn. Jag fattar det inte för det brukar släppa då.

Tack för supporten när det gäller minitävlingen. Du kommer nog att få läsa om det till leda:)

Kram

mammaxtre sa...

Jag har också ont i huvudet idag, skiont faktiskt om jag ska prata i klartext. Måtte det gå över för oss båda.

Du som måste träna/öva också :-)

Kram

Stef sa...

Ajdå, hoppas det lilla pillret och lite vila hjälpte! kramar

Camilla sa...

mammaxtre:
Stackars dig! Hoppas att det gick över och inte höll i sig hela dagen. Jag undrar om det inte är en massa väderförändringar som ställer till det med skallen.

Som tur är har vi gott om tid att träna:)

Kram

Stef:
Tyvärr hjälpte det inte med varken piller eller vila. Eländet höll i sig hela dagen.
Men imorse var det borta, tack och lov.

Kram

Anonym sa...

Tack för titten på min blogg
Gott slut på helgen

Camilla sa...

zoega59:

Jag kommer att fortsätta att titta in:)
Hoppas du får en bra start på veckan.