lördag 6 augusti 2011

Nu är det igång

Ja, triathlontävlingarna alltså. Idag är det sprint och mini som gäller. Distanserna idag är simning 750 m (sprint) eller 300 m, cykling 20 km och löpning 5 km. Och 17.30 körde de igång med buller och bång.
Imorgon däremot är det Triathlon SM som går av stapeln och då är det inget för veklingar (som jag), eller vad sägs om följande: simning 3860 m, cykling 18 mil och som grädde på moset 42195 m löpning. Starten går vid 07.00 och målet stänger vid 22.00. Tur är väl det så att inte arrangörerna behöver leta efter vilsna löpare i mörkret.
Men jag säger bara, att de orkar?!

Jag, inte en chans:)

3 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Oj, nej verkligen inget för veklingar. Det är intensivt att bara titta på siffrorna!

Kram

mammaxtre sa...

Jag ger dem alla som orkar en eloge!

Ha det fint

Camilla sa...

Lotta:
Jjag blir matt av att bara läsa sifforna. Det är absolut inget för mig. Jag som var glad att kravla mig runt en 5km bana. I gåtakt!

Kram

mammaxtre:
Jag håller med:)

Ha det gott