måndag 27 juni 2011

Sjukt läge

Hoppas alla har haft en trevlig helg, både de som firat midsommar och de som inte gjort det:)
Själv hade jag en mycket trevig midsommarafton hemma hos den ömma moderna med en massa god mat. Och givetvis mängder med jordgubbar. Så gott!

Resten av helgen har dock inte varit lika lysande då jag blev sjuk i lördags. Det började med en hals som kändes som om någon drog en taggtråd upp och ner i halsen. Sen slog febern till, med frossa som följd. Låg i sängen med dubbla täcken, filt och en stor T-shirt på och frös ändå. Detta tillstånd har fortsatt så idag blir det inget jobb iallafall. Här gäller det att kurera sig snabbt som attan. Jag ska ju gå på bröllop på lördag och har inte tid eller ork med någon envis förkylning. Hoppas nu att jag kan bli av med den snabbt som ögat:)
Efter att ha sovit i princip i två dagar så blir ju dygnsrytmen helt upp och ner. Så nu vaknade jag när solenn gick upp, vid 3.30-tiden och sedan var det helt omöjligt att somna om. Vad är då bättre att göra än att slå på TV:n och datorn?

Ha en bra dag alla läsare. Jag ska ägna mig åt recovering big time:)

Tjingeling

Inga kommentarer: