söndag 19 juni 2011

Mycket nu

Det är mycket nu känns det som. Helgen på jobbet har faktiskt varit ganska bra. Vädret har däremot varit hit och dit, men nu hoppas jag att det snart rätar till sig och blir sol igen.
Imorgon blir det full rulle igen. Efter jobbet bär det av på presentjakt och så måste jag köpa en ny grimma till pållen som hade lyckats montera av det hela i hagen och det var tur att han är så snäll så att det bara var att lägga ett grimskaft om halsen på honom när det var dags att gå in för en liten ridtur. Så kan det bli.

Eftersom det gäller att komma upp tidigt imorgon så ska jag nu gå och lägga mig och lyssna på Sommarpratarna som nu går på SVT1 tills jag somnar.

Ha det gott.

Tjingeling

3 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Jag har fått din ledighet om bakfoten...du har ju jobbat!

Jag har missat att sommarpratarna har börjat också, nu ska jag lyssna. Fint att jag blir påmind :)

Ha en skön måndag önskar jag eftersom klockan redan är efter midnatt i Sverige.

Kram

Annika sa...

Verkar som vädret hemmavid befinner sig i en "funk" just nu. Måtte det bli bättre!!
Hoppas också att din huvudvärk försvinner, aldrig kul att ha sådan...
USCH!!
Här regnar det också idag...Men varmt och fuktigt är det ju iaf.
KRAM!!!

Camilla sa...

Lotta:
Sånt händer vet du:)
Men nu har jag insett att jag är ledig midsommarafton. Väldigt trevligt:)

Sommar på P1 har inte kört igång än, det börjar på lördag. Kolla in SOmmarpratarna på SVT Play.

Ha det gott.
Kram

Annika:
Vädret här far runt som en tvättmaskin. Man vet aldrig vad det blir:)
Ibland får jag huvudvärk av för mycket väderspänningar. Det är väl lufttrycket som sjunker för fort antar jag.
Hoppas att det rätar till sig, vädret alltså.
Kram