fredag 15 januari 2010

Varsågoda



Idag är det visst tulpanens dag så jag tänkte dela med mig med en bukett tulpaner till alla läsare. Det hade ju varit trevligt att kunna skicka en bukett till mina läsare, men ni får helt enkelt hålla tillgodo med en bild.
Det finns ju en massa dagar för allt möjligt nu för tiden, kanelbullar och gud vet vad. Undrar vem som kommer på alla dessa dagar.
Däremot vet jag efter dagens shoppingrunda att priset på tulpaner skiljer sig väldeliga åt. De dyraste som jag såg var 70 kr, men jag hittade ett gäng tulpaner för 29kr. Så de fick följa med mig hem.
Nu är det dags för veckans avsnitt av Let's Dance och ikväll är det dags för första dansparet att röstas ut. Vilka de blir har jag ingen aning om, än ska jag nog tillägga. Det återstår att se.
Nej, nu är det dags att luta mig tillbaka i soffan med en näve japansk mix och ett glas ramlösa.
Tjingeling



1 kommentar:

mammigranten sa...

Tack!
här bidde det inga tulpaner, men det bidde en tröja! sagt som Peter Dalle i Lorry

Kram