måndag 25 januari 2010

En ettåring idag


Ojdå, det är redan ett år sedan jag började mina trevande försök att blogga.
Inspirationen går upp och ner, och det kommer säkert att fortsätta så. För fortsätta kommer jag att göra, med samma saliga blandning av åsikter, tips och resor & turism.
Jag har en del ideér om vad som kan komma. Och Annika, du kan vara lugn det kommer att komma lite om kryssningsjobbet. Det kommer säkert att bli flera inlägg om det. Finns ju en hel del att skriva om det äventyret:)
Jättekul att också ha fått möjlighet att hitta så många intressanta bloggar som blir som en helt ny typ av nätverk. Det är jättespännande.
Tack alla trevliga människor som ibland lämnar ett litet avtryck i form av en kommentar!
Det blir ingen tårta idag, men kanske kommer det att slinka ner en liten semla imorgon. Får väl se.
Ha det gott alla läsare
Tjingeling

8 kommentarer:

Taina sa...

GRATTIS!!! Klart du ska fira med en semla imorgon. Vad spännande med kommande inlägg om kryssningsjobbet!!!

Kramen

Camilla sa...

Taina:
Tackar! Det blir nogg helt klart en semla idag. Det är ju så himla gott & jag har inte provsmakat en enda liten semla ännu.

Ja, livet ombord kommer att bli flera inlägg. Det finns ju en hel del att skriva om det.

Kram

mammigranten sa...

Grattis!
Alltid kul med en anledning att fira.
Men du, om jag vore du fira med lite saltlakrits istället och låt semlan vara, den är ju inget god ändå ;)
Kram

Annika sa...

Grattis Camilla!! ja bloggar är så roligt!! OCH att blogga!
JAAAA!!!!! GUD vad kul att du ska skriva lite om ditt liv på lyxkryssaren. Camilla on the LOVE BOAT!!!
Jätteroligt!!
Grattis igen o ÄT en smela för Crying out LOUD!!!
Kramar!!!

Camilla sa...

Mammigranten:

Tack! Det blev faktiskt ingen semla utan en kardemummabulle istället. Jag sparade in 4 poäng på det:)
Laktris gillar jag inget vidare, men surt godis är sååå gott. Supersurt ska det vara.

Kram

Camilla sa...

Annika:

Tack så mycket! Det är kul att blogga även om det ibland kan bli lite virrigt. Men vad fasiken, det är inte hela världen:)

Love Boat följetongen börjar snart. Vilken bra titel du kom med, tror jag knycker den rakt av (ialla fall för ngt avsnitt):)

Semla blev det ingen, fick ju syn på kardemummabullarna på kondiset. Men fettisdagen kommer ju nu i februari och då du ska jag vräka i mig en semla.

Ha det gott
Kram

anna of sweden sa...

Efterskottsgrattis! :)

Camilla sa...

Anna:

Tack så mycket!
Kul att läsa alla andras bloggar tycker jag. Det ger ju inspiration när den egna tryter.