onsdag 27 januari 2010

Snöstorm


Nu har ovädret kommit. Och vilket oväder sedan då. Snön vräker ner och blåsten, ja den blåser.... väldigt mycket.
Jag tog ett kort på fönstret som är under ett av mina takfönster efter ca 2 timmars snöande. Nu dröjer det nog inte länge förrän det är helt täckt med snö = noll utsikt åt det hållet.
Men jag tycker faktiskt att det är jättemysigt att sitta härinne med en massa tända ljus och höra vinden vina utanför.
Kvällen kommer att ägnas åt ett broderi och TV-tittande (eller lyssnande kanske). Det där broderiet är ett sånt där projekt som inte har något slutdatum. Men någon gång ska den nog bli klar frågan är bara när.
Nej, nu måste jag fortsätta att kolla in Halv åtta hos mig.
Hörs imorgon.
Tjingeling

2 kommentarer:

Annika sa...

COOL bild!!
Gillar väldeliga!! SÅ där ska det se ut!
Avis? JA!!
Kram!!

Camilla sa...

Annika:

Det är som att leva i en igloo här när det snöar och blåser. Tur att jag kan se ut genom köksfönstren ialla fall.
Jag tänkte väl att du skulle gilla bilden:)

Kram