fredag 22 januari 2010

Lika kall som en isglass

Kom precis in efter en timmes promenad och fy tusan vad kall jag är. Osmart som jag var hade jag ju glömt mössa. Trodde att öronen skulle ramla av efter ett tag så det var bara att fälla upp kapuschongen. Tur att jag hade en sådan i alla fall, för när jag kom ner till vattnet på Ängö så blåste det inga varma vindar precis. Så nu sitter jag med en kopp te och tittar på EM i konståkning från Tallin.
Det är den vackraste sport jag vet. Och jag måste säga att jag är grymt imponerad över hur de kan göra alla dessa piruetter och allehanda hopp.

Snart är det dags att ta en svängom med snabeldraken och senare ikväll ska jag titta på andra som rör sig till musik i Let's Dance. Förra veckan blev det ju fotbollstjejen Victoria Svensson som fick lämna tävlingen. Återstår att se vem som får ta av sig dansskorna ikväll.

Återkommer kanske senare.
Tjingeling

Inga kommentarer: