tisdag 28 juli 2009

Vad har hänt här?!


(Bild: Aftonbladet)



Himmel, vad har hänt med Madonnas armar?! Inte ett enda litet gram fett så långt ögat kan nå. Det hela ser ju onekligen väldigt läskigt ut. Hon är snart lika smal som en pappa långben. Jag måste säga att jag tyckte att hon var mycket snyggare när hon var yngre och innan hon blev så hysterisk med sin kropp.
Visst är det snygg med vältränade människor, men i det här fallet verkar det hela ha gått över styr totalt.
Kan ingen ge henne lite ordentlig mat innan hon försvinner totalt.








4 kommentarer:

Nena in da USandA sa...

Bläk, vad läskigt! Håller med dig, lite fett skadar inte...

SweFlo sa...

Jag såg den där bilden med, det ser ju INTE kul ut! Hon har liksom gått över gränser för flera år sedan. Det var när hon var så där lagom mjuk och rund som hon var som bäst...

Caroline sa...

Sag det fotot pa Aftonbladet...man borjar ju undra!! Stress?? Anorexia??
Ge henne flask o loksas med potatis sa gar hon nog upp nagra kilo!
Kram!

Camilla sa...

Nena, Sweflo & Caroline:
Ja, herregud hon har förvandlats till ett skelett! Det är inte snyggt.
Jag såg henne när hon bodde på ett hotell i Gbg där jag jobbade på 90-talet, och redan då började hon bli smalare. Men hon är ganska kort o nu måste hon väl hålla i sig i en lyktstolpe för att inte blåsa bort.
Fram med massa pasta o tårtor så att hon inte försvinner...