fredag 17 september 2010

Trött

Hade svårt att sova inatt. Ja, föresten inte bara jag. Stackars T har har knappt sovit en blund på hela natten då han legat bredvid Sadie och kollat så att hon fortfarande andas. Ja, jag vet man blir helnojig av sjuka djur. Hon är väldigt trött och sover mest förmodligen kämpar hennes lilla kropp så mycket den bara kan och använder en massa energi.
Själv har jag haft en massa konstiga och otäcka drömmar.
Jag hoppas att jag ska kunna sova gott inatt och för att hjälpa mig att hålla tankarna borta innan jag slår ihop ögonen så ska jag börja läsa en ny bok som verkar himla kul. Dessutom regnar det nu så jag kan ligga och lyssna på smattret på rutan ovanför.
Imorgon har jag lite planer så det kan bli en rätt hyfsad dag. Hoppas att regent håller sig borta för det skulle jag verklligen uppskatta.

Dags att krypa ner i snarkofagen med boken.

God natt

Inga kommentarer: