tisdag 28 september 2010

Envis till tusen

T kommer imorgon. Och ahn var väldigt envis att han skulle ta tåget hit från Kastrup. Onödigt tyckte jag, men å andra sidan kände jag att då kunde jag börja tidigare och få en massa gjort. Och vad händer? Jo, flyget är nu försenat med minst en timma. Det blir tajt att hinna med tåget om något mer går snett.

Fasiken, varför kan män aldrig lyssna! Nu kankse jag måste upp i svinottan & köra till Kastrup och sen hem och fixa det sista på jobbet innan jag tar ledigt ett tag.

3 kommentarer:

Annika sa...

ÅH morr...HUR gick det???
Fick du slänga dig i bilen och åka o hämta???
Men vad roligt och härligt att han är på ingång. Hur länge stananr han?
Kram!!

Camilla sa...

Annika:

Det gick bra. De hade duktigtt med medvind och körde in över halva förseningen så han hann med tåget, men det var inte mycket tid att vinka på. Som tur var slapp jag köra ner, men var ändå uppe sen 04 typ.

Han ska åka tillbaka den 10/10, men jag tror att jag kidnappar honom:)

Kram

Stef sa...

haha härligt att han är här!!!!

kramar