fredag 3 september 2010

Är hösten redan här?

Nu känns det som om hösten har gjort sitt intåg. Nätterna är kalla och imorse var det iskallt när jag åkte till jobbet. Som jag frös, händerna var helt iskalla. Men på förmiddagen kikade solen fram och värmde sådär härligt. Jag hoppas på en fin höst. Regn och rusk kan gärna hålla sig borta. Det får vi nog av sedan ändå.
Ett annat säkert tecken på att sommaren är slut är alla serier som börjar på TV eller fortsätter från i våras. På måndag börjar en av mina favoriter, The Good Wife, så det ser jag fram emot.
Jag hoppas iallafall på fina dagar med hög klar luft, även om det innebär att det är skitkallt på morgnarna. Det är det värt:)

Nu ska jag bara slappa lite innan det är dags för sanrkofagen och en ny dag. Jag har ju försökt att vara ledig nu i tre dagar utan framgång. Men på måndag ska jag vara ledig. Kommer inte att svara i någon telefon såvida det inte är någon jag känner. Annars blir det alltför många dagars jobb i sträck och jag blir helt utpumpad.
Ha en trevlig helg.

Tjingeling

Inga kommentarer: