lördag 4 september 2010

Bästa överraskningen

Det blev inte alls kaotiskt på jobbet idag som tur var. Har ju väldigt bra medarbetare måste jag säga och det gör det hela mycket lättare.

När jag kom hem fick jag en väldigt trevlig överraskning av älsklingen. Han kommer hit den 29 september! Biljetten är bokad och klar. Det ser jag verkligen fram emot för nu var det alltför längesedan vi sågs. Mysigt det kommer att bli. Så nu ska vi börja nedräkningen i almanackan:)
Nu kommer jag att somna med ett leende på läpparna.

Det är kyligt ute, bara + 7 grader, och jag känner mig lite frusen så jag ska hoppa ner i sängen och dra täcket tätt runt om mig. Kommer nog att likna en kåldolme när jag väl är klar med den proceduren, men det kommer att hålla mig varm iallafall.
Lite läsning i ett nytt resemagasin blir det minsann också innan korpgluggarna stänger för idag.

God natt

4 kommentarer:

Taina sa...

Vad härligt !

Kram

Camilla sa...

Taina:

Tack! Ja, det ska det verkligen bli. Vi har ju inte setts sen jag åkte iväg hem i slutet av maj. Ja, förutom på Skype då. Men det räknas väl knappt?

Kram

Stef sa...

åh vad härligt! Sånna överraskningar är så härliga! kramar

Camilla sa...

Stef:
Ja sådana överraskningar kan jag gärna få varje dag! Nu kommer allt annat att kännas lätt, som när det kör ihop sig på jobbet t ex.

Kram