lördag 18 september 2010

Ahhh, solen skiner! Fast jag måste säga att jag är lite småfrusen här där jag sitter så lurvsockarna har åkt på och så försöker jag nu tina upp med en kopp kaffe. Det är ju knappt 10 grader ute, brrr. Så det gäller väl att klä på sig ordentligt när man väl sticker ut näsan. Och det där med att fixa håret, det kan jag nog bara glömma för jag lär se ut som ett troll ändå när vinden yr runt. Jaha, nu kommer det några regnstänk också. Underbart!

Idag blir det middag hemma hos den ömma modern. Hon lockade med köttgryta och det kände jag att jag bara inte kunde tacka nej till. Så gott det ska bli. Men innan dess har jag lite grejer att pyssla med.

Ha en trevlig dag.

Tjingeling

2 kommentarer:

Annika sa...

Jag hoppas att middagen var GOD!!
Det var den säkert.
Jag kan tycka att det låter rätt skönt det där med tio grader.
Här är det sagt att det ska bli 33 grader och varmare i veckan...NOT my cup of tea in the end of Sep.
Kram!!!!

Camilla sa...

Annika:

Middagen var mycket god. Köttgryta med kokt potatis mmmm.
Jag lyckades till och med snika med mig två doggy bags bestående av middagen + äppelpaj med vaniljsås. Det du;)

33 grader i september är faktiskt liiite väl varmt. Men 10 grader på dagen är heller ingen höjdare för det blir ju så kallt på morgonen. Brrr.
Men nu ska det bli riktigt fint väder.

Kram