torsdag 23 september 2010

Full fart

Snart är arbetsveckan över, eller ja jag ska faktiskt jobba på söndag också. Men lördag är jag ledig:) Och då ska jag och bästa väninnan K iväg till stallet och se om jag hittar någon lämplig häst att hyra. Hoppas, hoppas för nu är jag helt inställd på detta.

Imorse var det världens dimma med en sol som gjorde sitt bästa för att bryta igenom när jag släpade mig ur sängen. Men det var väldigt fint när dimman började lätta och slottet kikade fram i solskenet.

Tror att det är dags att krypa ner i sängen snart för det kändes som om förkylningsskrället är inne på runda två. Fast mamma sa att runda ett inte ens är över. Så sant.
Men nu ska kurering i megaformat sättas in. För jag har ingen lust att må skrutt nu när T snart dyker upp. Bara fem dagar kvar:) Och då ska jag försöka vara ledig så mycket som möjligt. Det är kanske det jag behöver tror jag.
Imorgon är det dags för full rulle igen. Massor att göra på jobbet och dessutom en massa planering för stora och små projekt. Det är kul när det är full rulle mest hela tiden. Och idag har jag fått en hel del gjort. Så jag kan med gott samvete ta några dagar ledigt.

Dags att inta ryggläge med boken i högsta hugg.

Tjingeling

Inga kommentarer: