onsdag 10 mars 2010

Jämt så det förslår

Kan inte påstå att jag sett fram emot den här dagen så där jättemycket, det där med att fylla 40 alltså. Men med T här så kan det inte bli så mycket bättre. Och solen skiner som bara den.

Dagen har börjat bra med en väldigt fin present i form av en klocka som jag alltid har önskat mig. Var ju tvungen att genast prova den. Och vad hände då? Jo, jag fattade inte hur jag skulle få upp den! Vilken kalabalik! Den ömma modern ringde för att sjunga lite och jag berättade om mitt lilla dilemma. Och hon var den som löste problemet. Jag måste säga att jag blev grymt imponerad för hon är annars totalt oteknisk.
Vansinnigt trevligt ska det bli att ha familj och vänner här senare idag. Så det blir inte illa alls faktiskt. Och jag känner mig lika ung som igår vilket är trevligt:)

Vi har det mycket bra tillsammans T & jag och jag tror faktiskt att han vill stanna här:) Väldigt kul måste jag säga. För även om vädret visar sig från sin allra bästa sida så har ju allt samma färg, grått.

Jisses, vad snurrigt detta blev. Men jag ville bara lämna ett litet livstecken till de som läser så att ni inte tror att jag har gått under jorden eller något.

Föresten måste jag bara tala om en annan sak. Jag har nu en väldigt vacker ring på mitt ena ringfinger också. Detaljer om det hela kommer senare.

Ha nu en riktigt trevlig dag alla, för det ska jag verkligen ha:)

Tjingeling

7 kommentarer:

SweFlo sa...

Många grattiskramar! Hoppas nu att du får en superdag!

My Sweet Valentine sa...

Grattis pa bade fodelsedagen...och forlovningen?? Harligt att ni har lite tid tillsammans nu.
Kramar from NY

Marie sa...

Jag väntar spänt på en bild på ringen! Är såååå nyfiken på vilken sort han valt åt dig! =) Hoppas dagen varit bra! Kramar! /Marie

Taina sa...

DUBBELGRATTIS!!!

Annika sa...

Men BABE!!! Men BABE!!! Grattis till ALLT!!
GUD vad mkt som hänt i ditt liv!!
VISA ringen!!
Var tror ni att ni kommer att bo sen??? TROR du det blir sverige???
WOW!!!
Grattis igen både till att du fyllt 40, it aint so bad, och till the engagement!!
VISA ringen!!! ;-)))
KRAMAR!!!!!

Camilla sa...

Sweflo:
Had best day ever:)

Camilla sa...

Till alla:

Tack så mycket för alla gratulationer!
Jag är lite sen, jag vet. Men bättre sen än aldrig. Det uppskattas mycket:)

Kram till alla