tisdag 2 mars 2010

Förberedelser...

Var ute på en riktigt skön promenad idag. Solen sken från en klarblå himmel och snön börjar nu försvinna så smått, men det kommer att ta tid innan det är barmark igen.
Tur att solen värmde för det blåste ganska kallt så en kopp te satt fint när jag kom in igen.

Nu har jag fullt upp med alla förberedelser inför Tom's ankomst på lördag. Det ska bli väldigt roligt. Det kommer att bli fullt upp med aktiviteter, ialla fall under den första halvan av hans besök. Sedan ska vi nog bara ta det som det kommer.
På fredag åker jag ner till Kristianstad för att hälsa på min farbror & faster innan det är dags för avfärd till Köpenhamn tidigt på lördag morgon. Tack snälla för att jag får sova över hos er! Det ska bli jättekul att ses igen!

Melodifestivalen har jag inte skrivit något om på länge. Denna tävling som man kan ha en mängd åsikter om. Jag tycker att det börjar bli för uttjatat med alla dessa deltävlingar och andra chanser och gud vet allt vad de heter. Nej, jag tycker att det är dags för förändring. Ha en semifinal och en final, det räcker gott och väl.
Dessutom måste jag säga att i år har det faktiskt inte varit en enda låt som jag tycker är en värdig representant att skicka till Norge. Så mitt intresse för vem det blir är tämligen svalt faktiskt. Men jag kommer nog att rapportera vem det blir ändå:)

Nu ska jag kolla in House för att sedan bädda ner mig med min spännande bok, som jag bara har några sidor kvar av.

Godnatt

4 kommentarer:

Annika sa...

Gud vad spännande och pirrigt!!
han kommer snart!!
Det är ju skitkul.
Förstår om du gläder dig massor. Ser verkligen fram emot att läsa om hans besök! Det hade ju varit kul om vintern hade hållit i sig, nu kanske det bli blask istället?
Hoppas inte.
GUD vad roligt, som sagt!!!
Stor kram!!!

Taina sa...

Vad roligt att han kommer snart!

Kramar

Camilla sa...

Annika:

Ja,det ska bli så himla kul. Jag är nyfiken på vad han tycker om Sverige.
Jag tror han är mest pirrig, det blir ju första gången han träffar alla här. Han packade redan förra veckan:) Ett tag pratade han om att ta 2 resväskor!
Hmm, det är ju inget u-land här som mamma sa hahha.
Vintern håller nog i sig, det ligger runt nollan eller några minus. Men vi får väl se. Jag vill gärna ha bort snön nu.

Jag ska försöka att uppdatera lite när han är här, men det kanske inte blir lika ofta.
Men vi ska ha kul och bara njuta.

Stor kram

Camilla sa...

Taina:

Ja, det ska verkligen bli jättekul!
Det lär nog bli full rulle.

Kram