tisdag 23 mars 2010

Gårdagens TV

Har kollat lite på TV nu ikväll, men det var inget direkt att bli uppspelt över precis.
Annat var det igår. Då var det ju Saltön, denna underbara serie. Och vilket drama det var i gårdagens avsnitt. Jag satt som klistrad. Dessutom pratade jag med T samtidigt och återgav för honom vad som hände. Det var riktigt festligt faktiskt.
TV4 hade den goda smaken att inte köra seriestarten av Arn på samma tid som Saltön. Tack för det.
Jag har ju inte sett Arn-filmerna, men första avsnittet av Arn igår gav mig mersmak så den kommer jag att följa helt klart. Nu ska det bli spännande att följa tempelriddaren Arn i några veckor. Hoppas jag inte blir besviken.

Nej, nu har John Blund strött sina små sovkorn i mina ögon. Dags att krypa ner i snarkofagen så att jag är redo för morgondagens utmaningar.

Tjingeling

3 kommentarer:

Annika sa...

Saltön är helt lovely!! Jag har ju läst böckerna också. SÅ fina!
Synd att det bara är ett enda avsnitt kvar av Saltön nu.
Arn tror jag inte jag bryr mig om,faktiskt.
Men, vem vet? jag kan ändra mig.
Kram!!

Annika sa...

Förresten, när dka du och T ses igen??

Camilla sa...

Annika:

Javisst är Saltön helt underbar!
Ska nog läsa böckerna eftersom jag missat en hel del i början av serien.
Arn var faktiskt bättre än jag trodde. Kul med positiva överraskningar:)

Jag ska nog åka över till Tom nu i april som det ser ut.

Kram