måndag 24 augusti 2009

Skralt med uppdateringar just nu...

Blir lite skralt med uppdateringar denna vecka. T har semester och det ar full rulle hela tiden, eller ja nastan iallafall:)
Nasta vecka ar jag tillbaka i full sving igen, men just nu finns det massor av annat kul att gora. Det var ju ett tag sen alsklingen och jag sags.
Nu ska vi snart ivag till nagra garden centers for att spana in vaxter. Hittade superbilliga azaleor till tradgarden igar, ska handla fler idag plus en del annat.

Ha det gott sa lange.

Tjingeling

9 kommentarer:

Marie sa...

Hej vännen! Härligt att läsa att du kommit fram tryggt och att du har det bra där borta på andra sidan Atlanten! Hur länge stannar du den här gången? Ha så kul och hälsa T! Kramar!

Camilla sa...

Marie:
Vad glad jag blir att hora av dig!!
Saknar dig, men det vet du ju redan:)
Hoppas allt ar bra med dig. Jag har det kanon. Vi ska snart dra ivag till Atlantic City for en mini-break.
Jag stannar till mitten av november.
T halsar.
Kram

Nena in da USandA sa...

Vad härligt ni verkar ha det! Och shopping är ju aldrig fel... :) Hoppas att du lyckas få ihop lite mer pengar att spendera efter Atlantic City-äventyret, annars finns det ju sandstränder där att spendera tid vid om man känner för lite dagsljus också.
Ha det!

Camilla sa...

Nena:
Ja, vi har det verkligen jatteskont. Galler att passa pa nu, for T borjar jobba nasta vecka. Da ska jag skriva en massa inlagg, ut & promenera med vovven, lasa och mala lite till.
Tyvarr lyckades jag inte inte bracka banken i AC. Det blev bara $15:(
Men vi hade kul och det var huvudsaken.

Ha det gott

anna of sweden sa...

Blir så nyfiken - har du bott i USA tidigare, eller planerar du kanske att flytta hit?

Caroline sa...

Later som ni har det bra! Vadret ar inte heller for tryckande varmt....alldeles perfekt tycker jag!
Ha det kul o njut!
Kram!

Camilla sa...

Anna:
Fraga pa du bara:) Jag ar ocksa en nyfiken typ.
Nej, jag har inte bott har tidigare. Men karleken sen 3 ar tillbaka bor har, sa flera resor fram o tillbaka har det blivit. Planen ar att flytta hit nasta ar.
Han har hus, men har ingen aning om buskar & blommor sa nu handlar vi & planterar. Malning blir det ocksa en del av.

Philly har vi inte kommit till an, men det kommer:) Det ar ju bara ca 1 timma bort.

Kram

Caroline:
Ja, vi har det verkligen kanonbra. Det var en aning varmt i AC, men det blaste skont fran havet.
Idag ar ju inte vadret sa kul, men det kan vara lite skont att bara sitta inne & mysa.
Kram

Annika sa...

Jomen ibland är det skönt att liksom vila från bloggen. I know, it is!
DU är i USA nu!!!
KUL! Och till mitten av nov säger du.
Hoppas att du har det riktigt bra!!!

Camilla sa...

Annika:

Ahhh, jag har det underbart! Bara att fa vara med alsklingen varje dag. I'm in heaven:)

Kram