måndag 17 augusti 2009

Nedräkning..

Nu har nedräkningen börjat på allvar. På torsdag är det avfärd till älsklingen i NJ. Jag längtar efter honom så himla mycket.
Just nu känner jag mig mest som en höna som tappat huvudet. Springer runt och grejar med allt på en och samma gång. Dessutom har resfebern slagit till med full kraft. Det pirrar i magen och hjärnan känns som om den inte klarar fler tankar:)
Just nu tvättar jag och städar. Måste tvätta bilen också innan den lämnas till mamma för förvaring imorgon. Lite pengar ska också överräckas för att hon ska kunna betala mina räkningar medans jag är borta. Dessutom ska hon ju kolla till mina blommor någon gång i veckan. Hon är verkligen kanon, min mamma.
Oh fasen också, nu ser jag att jag inte har några nudlar hemma till middagen som jag ska hinna laga.
Dessutom vill jag hinna till kyrkogården för att prata lite med pappa innan jag åker.
Jag känner mig fullständigt ofokuserad och helt yr i skallen. Har en lista som är hur lång som helst med saker som ska hinnas med. Det är nog tur att jag har några listor att följa annars skulle väl hjärnan drabbas av en fullständig härdsmälta. Det är nära nu kan jag meddela.

Så nu vet ni alla varför mina inlägg kan verka vara helsnurriga, men det får ni ha överseende med:)

Tjingeling för nu

4 kommentarer:

Nena in da USandA sa...

Tjohooo, vad spännande!!!
Hoppas att du hinner blogga nåt lite då och då när du väl är på plats så att man får följa med lite av vad ni hittar på för skoj... *Nyfiken ju!*
Och skulle ni få för er att resa västerut och hamna just i Indiana så är det bara att höra av sig för en bit svensk mat el dyl... :)

Lycka till nu med förberedelserna, smart med listorna, de underlättar ju om man drabbas av resfeber...!
Ha det// Magdalena

Camilla sa...

Magdalena:
Självklart kommer jag att blogga. T är ledig 1 vecka när jag kommer, men sen börjar han jobba. Och då har jag ju tid:)
Släpar inte med datorn utan lånar hans.

Om vi hamnar i Indiana lovar jag att höra av mig:)

Ja, utan listorna skulle jag nog stå som en åsna mellan två hötappar.

Ha det gött
Camilla

Taina sa...

Hur länge blir du borta då? Vägarna förbi CT? I så fall VÄLKOMMEN!

Camilla sa...

Taina:
Jag kommer att vara har till den 15 nov :)
Om vi kommer at ditt hall lovar jag att hora av mig, det vore kul att ses i verkliga livet:)
Kram