söndag 27 juni 2010

Trav idag

Forsatt härligt väder idag med solsken och värme.
Men det blev ingen dag på stranden för syrran med familj och jag hade bestämt oss för att gå på V75 trav här i Kalmar. Jag har aldrig varit på det förut här så det var kul. En massa folk och inte så varmt som man skulle kunna tro då det blåste en skön vind över banan. Lilla A red på ponnyer och fick hela ansiktet målat som en fjäril och lite annat. Vi vuxna höll oss till att spela på hästar, vilket gick ganska bra. En riktigt trevlig dag tillsammans hade vi.

Imorgon är det tillbaks till jobbet för att ta nya tag igen. Hoppas att mina krämpor håller sig borta, åtminstone i några dagar.

Nu är det snart dags för snarkofagen. Försöker att logga in på min bank, men det verkar vara något fel på deras sida för tillfället. Tänkte ju att jag skulle betala mina räkningar som jag glömde att göra innan jag åkte till travet. Oh well, funkar det inte nu så får jag väl prova imorgon igen.

Tjingeling

1 kommentar:

Stef sa...

Härligt när internet banken inte funkar! Samma sak hände mig när jag försökte betala mina räkningar häromdagen!

kramar