fredag 4 juni 2010

Today's events

Forsatt solsken, men inte lika varmt som igår. Tror att det beror på blåsten.
Men det stoppade inte de triathlon tävlande som intog stan idag på förmiddagen. Tror att nästa tävling är i augusti eller nåt.

När jag gick he från jobbet var det en helt annan skara av folk som samlades runt slottet. Det var dags för studentbal på slottet. Åh, vad fina tjejerna var i sina långa klänningar. Ja. killarna var också stiliga så klart. Och en mängd av föräldrar som fotade. Himmel, jag kunde knappt få ut bilen för att åka hem! Tur med vädret hade de iallafall.
Det lovas fint väder hela helgen. Hoppas att det håller i sig nästa vecka då jag börjar sent. Vore skönt att njuta lite av det fina vädret.

Imorgon ska jag och bästa vänninnan gå och kolla på Sex and the city filmen. Och innan dess blir det en mabit någonstans. Det ska bli mysigt.

Föresten öppnade det en glassaffär med bara Ben & Jerry's här i stan idag. Jag kan inte vänta tills jag kan trava dit och välja någon smaskig glass.

Nej, nu är det dags för en liten nattmacka tror jag.

Tjingeling

2 kommentarer:

mammigranten sa...

Den filmen var kanon!
Jag såg den, själv, förra helgen och skrattade gott nästan hela tiden.
Kram

Camilla sa...

Malin:

Det blev ingen film för kvällen var så härlig att vi beslutade att grilla istället. Men den ska jag definitivt se. Är ju ett stort fan:)

Kram