lördag 19 juni 2010

Idag är det dags


Jaha, idag är det dags då för Victoria och Daniel att äntligen få gifta sig. SVT sänder precis hela dagen och givetvis så måste jag kolla in denna historiska händelse.

Igår kväll visades en stor hyllningskonsert till de båda på TV. Den var mycket bra måste jag säga. Bl a deltog Magnus Uggla, Lisa Nilsson, Peter Jöback och som grädde på moset Roxette, som för övrigt fick stående ovationer.

Redan nu, vid åtta-tiden, så börjar folk inta Stockholm för att få bästa möjliga platser och än så länge skiner solen från en klarblå himmel. Hoppas att vädret fortsätter visa sig från sin allra bästa sida.
När man ser Victoria och Daniel nu så ser man verkligen hur det strålar om henne. Hon har verkligen hittat rätt man. Och Daniel verkar ha slappnat av lite. Det är ju ingen tvekan om att de två verkligen älskar varandra. Verkligen på tiden att de nu äntligen får gifta sig med varandra. Vi andra kan bara önska dem all lycka till.
Nu ska det bli spännande att se hur brudklänningen ser ut och hur det hela kommer att avlöpa. Återstår att se..
Tjingeling för nu

2 kommentarer:

Annika sa...

Jag tittade faktiskt, iaf bitvis och i efterhand. men visst var det fint!!!
Glad att de fick varandra!
Men nu är jag glad att det är över...SKÖNT!!
Kram!!

Camilla sa...

Annika:

Ja, nu skriver media om smekmånaden istället.
Det var verkligen ett fint bröllop, och Vickans klänning gillade jag skarpt. Inget lull-lull, bara stilrent.

Kram