måndag 29 juli 2013

Ikväll tänkte jag bara ta det lugnt och vila, men det gick i stöpet då en kompis ville ha hjälp med att montera en Ikea garderob i stallet. Alla vet ju hur många delar de består av. Jag agerade mest coach och handräckare eftersom hon var grym på att sätta ihop grejer. Bra att veta om jag behöver hjälp i framtiden med möbler och så :)

Imorgon är det dags för mig och pållen att köra igång ridningen igen. Så himla kul det ska bli. Jag har verkligen saknat det under veckan. Men å andra sidan har jag inte varit i form alls för att rida och då är det lika bra att låta bli.
Pållen kommer ju att få 3 veckor ledigt när jag åker till USA, men sedan blir det hårdkörning resten av året. Han behöver det då han har en förmåga att gå upp mycket under sommaren. Men å andra sidan vem har inte? Det är grillning varje kväll och en massa goda drycker. Ja, jag har ju inte grillat något. Men jag älskar grillat så det kommer Tom och jag att göra varje kväll vi är hemma. Det är mitt önskemål. Jag älskar att grilla!

Nej, nu ska jag gå och sova.

Ha det gott.

Tjingeling

Inga kommentarer: