måndag 21 februari 2011

Halvrisigt läge X 2

Läget här är halvrisigt. Igårkväll drabbades jag av en helt ohygglig migrän, men som tur är har i alla fall det gått över. Men jag känner mig ändå lite under isen. Det är väl någon förkylning som är på intågande.


Det är inte bara jag som känner mig vissen. Lilla pållen mår inte heller bra. Igår var han inte ens pigg på att äta. Och det är ett säkert tecken på att något inte är som det ska, för annars är han ett matvrak.

Idag ska väl veterinären kika på honom så hoppas jag att han får någon medicin och snart blir pigg igen. Lilla hjärtat.

Dags att dra iväg till jobbet snart. Känner på mig att det kan bli en jobbig dag eftersom jag inte mår riktigt bra.


Tjingeling

1 kommentar:

Stef sa...

Ajaj när djuren inte äter så kan man konstatera att dom inte mår toppen precis! Hoppas att du och hästapållen mår bättre snart! kram