lördag 3 oktober 2009

Lite svammel...

Har varit lite skralt med uppdateringar fran mig. Sorry alla.
Men jag mar valdigt bra och livet traskar pa. Trodde jag holl pa att bli sjuk haromdagen da jag madde helkass, men som tur var vande det.

Forra lordagen var vi pa hastkapplopning hela dagen. Det var himla kul! Vi lyckades fa in nagra vinnare. Och det hela slutade med att vi gick plus minus noll. Min rost holl pa att forsvinna nar en av mina hastar forlorade med en noslangd, men jag hade garderat mig och spaelat den bade som etta & tvaa. T har valdigt kul at mitt satt att spela, men jag vinner ju lite sa det gor inget:).
Sondagen agnades at malning av hallen. Vilken tid sant tar! Men det kommer att bli bra nar vi far upp alla lister.

Idag ar det regnskurar som dominerar vaderbilden. Sa vi har nu betsamt oss for att aka en svang. Kanske hamnar vi i Philadelphia, man vet aldrig.

Annars laddar vi mest infor att dra till Florida pa fredag. Det ska bli skont med sol (forhoppningsvis) och varme. Mitt jobb ar att snoka reda pa lite sevardheter. Det kommer att bli full rulle, men tid for lite solning ska vi lyckas klamma in ocksa.

Ha en trevlig helg

Inga kommentarer: