lördag 24 oktober 2009

Andrade planer...

Idag var det meningen att vi skulle ha tagit en tur till New York men sa blev det inte. Istallet jobbar T, pga gaslackan som de fortfarande inte har hittat. Nu ar det ingen fara att hela byggnaden ska flyga i luften for gasen ar avstangd. Men det ar ju tvunget att bli fixat for folket som bor dar.

Nu gor det kanske inte sa mycket att det inte blev nagon tur for vadret ar inte det allra basta. Det regnar i omgangar men det ar varmt iallafall, 20 grader. Sa det kanns verkligen klibbigt ute.
Loven trillar av traden i allt snabbare takt nu. Och grasmattan ser precis likadan ut som den gjorde for nagra dagar sedan innan jag krattade. Sa det ar val bara att gora om samma procedur nagon dag nasta vecka.

Eftersom dagens planer blivit installda sa ska jag fortsatta att lasa den bok som jag borjade med for ett par dagar sedan. Den har hittills varit mycket bra sa det ska bli intressant att se hur fortsattningen blir. Mer kommer om den nar jag har last klart.

Pa tisdag blir det ev bio. Det ar halva priset har pa tisdagar, nagot som jag verkligen gillar. Jag vill garna se filmen Amelia, om Amelia Earhart - den forsta kvinnan som flog solo over Atlanten. Det ska bli mycket intressant hur filmen portratterar denna banbrytande kvinna.

Nej, nu ska jag ta en kopp kaffe och krypa upp i soffan tillsammans med min bok och vovven.

Tjingeling

Inga kommentarer: