tisdag 20 oktober 2009

Harligt vader

Vilket harligt vader!
Jag har varit ute hela dagen. Rafsat lov och klippt gras. Det kanns i ryggen kan jag meddela. Men nu ar det gjort iallafall.

Biljett till T kopte vi for nagra dagar sedan, sa nu ska han fira svensk jul for forsta gangen. Det ska verkligen bli kul. Sa nu ar vi i full sving med att kopa julklappar. Det ar ju sa mycket billigare har sa de galler att passa pa. Han far ta med sig det mesta da det ar smidigare att bara slanga in vaskorna i bilen an att slapa pa dem pa en buss fran Stockholm och hem.
Sjalv aker jag tillbaka till Sverige den 15 november och just nu onskar jag att jag skulle kunna bromsa tiden. Men det gar ju tyvarr inte.

Imorgonkvall blir det ev en tur till Ikea. Vi maste fylla pa ljusforradet lite:)

Tjingeling

8 kommentarer:

My Sweet Valentine sa...

Jag hoppas att du kommer tillbaka snart!

Taina sa...

Vad kul att han ska fira SVENSK jul!!! Och du, 15 november till julafton kommer att gå av bara farten WROOOOM!!

Kram

Camilla sa...

Anna: Det hoppas jag ocksa:)

Taina: Ja du, det kommer att bli annorlunda for honom. Maten & framforallt TOMTEN.
Manaden innan han kommer hoppas jag gar fort, men det ar sa himla svart att skiljas at.

Kram

Annika sa...

Roligt med julen!
Och visst vill man köpa klapparna här. det gör vi med! Och sen släpar vi dem över Atlanten!

SÅ, du åker snart hem. När kommer du tillbaks igen?

Japp, tidne går fort. Peter och jag hade också ett långdistans förhållande under lång tid!

Kram!!

Camilla sa...

Annika:
Mycket battre & billigare att kopa julklapparna har.

Jag vet faktiskt inte nar jag kommer tillbaka. Vi har inte planerat det annu. Men snart, mycket snart hoppas jag.
Kram

Anonym sa...

Hello! Vet du vart jag befinner mig första advent!? Jo i Kalmar! Vi måste ses och ta en fika så får du träffa Kristian också! =) Kramar/Marie

Camilla sa...

Marie:
Vad kul! Da maste vi ju ses. En fika pa stan ar aldrig fel vet du. Det blir val vart stamstalle, Skafferiet, antar jag?:)
Ha det gott.
Kram

Anonym sa...

God kväll! Självklart blir det Skafferiet! Vad annars! ;-) Kramar! /Marie