torsdag 15 mars 2012

Våren tog paus

Våren har kommit. Och avstannat lite. Eller iallafall värmen, men den ska visst göra en återkomst imorgon. Får väl se hur det blir med det. Jag håller tummarna.
Tanken var att jag skulle ha tagit lite kort för att visa er hur långt våren kommit här, såhär i mitten på mars, men det är ju en fördel om batteriet i kameran är laddat. Nu är det gjort så jag återkommer inom de närmaste dagarna med en rapport.

Let's Dance kör igång den 30 mars igen och jag läser att Marcus Schenkenberg ska vara med. Mmmm, lite ögongodis blir det den här gången med andra ord. Hoppas jag iallafall.

Idag var det dags för Anja Pärsons sista tävling. Hon avslöjade ju tidigare i veckan att hon nu hade bestämt sig för att avsluta sin karriär. Och det tycker jag hon gör rätt i.
Men Anja ska verkligen ha tack för alla de helt otroliga resultat som hon har gjort genom åren. Hon har alltid varit bäst när det gällde. Och en tuffare kvinna får man verkligen leta efter. Som att hon dagen efter den hemska kraschen i OS i Vancouver då vi nog alla trodde att OS var över för hennes del, tog en bronsmedalj i Super G. Helt otroligt!



Tack Anja för all spänning som du skänkt oss! Och lycka till med vad du nu tar dig för i framtiden.

Nehej, nu är det dags att snart slå ihop ögonen innan magen börjar kurra:)

Godnatt

2 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Marcus är ögongodis, iallafall om han har hållit sig i form och det räknar jag iskallt med ;)

Här ska Melissa Gilbert vara med. Jag tycker hon är charmig och som gammalt Huset på prärien fan tänkte jag kolla in hur det går för henne. Hon gifte sig med en annan godbit som jag blev kär i när jag var 13: Bruce Boxleitner. Kommer du ihåg vad han spelade för roll ;)

Kram!

Camilla sa...

Lotta:
Jag tror minsann att Marcus har hållt sig i form. Han jobbar ju fortfarande som modell, så jag hoppas att klarar sig läänge i programmet:)

Jasså, Melissa Gilbert ska vara med. Bruce spelade ju Luke i Machahan. Alla tjejer var ju helt galna i honom kommer jag ihåg.

Let's Dance eller DWS är kul att kolla på. En del är riktigt duktiga i början o blir sämre sen. Och för andra är dte precis tvärtom.

Kram