måndag 19 mars 2012

Crazy weather

Ja, det var det verkligen här idag. Eller vad sägs om alla vädertyper på en förmiddag. Kollade ut genom på fönstret på jobbet och får se värsta snöstormen. Då trodde jag nästan att jag hallicunerade!
Nu säger väderfolket att det kan bli riktigt varmt under veckan. Det återstår väl att se. Med tanke på att de hade lovat sol igår så är jag rätt skeptisk, för solen var väldigt frånvarande kan jag meddela.

Dags att försöka få lite sömn för imorgon blir det full rulle. Ett flyg kom inte iväg nu ikväll så det blev några extra gäster på hotellet som vi inte räknat med. Sånt är livet.

God natt:)

4 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Idag var det sommarkänsla här-snö känns avlägset. Hoppas det ni fick är övergående.

Mars och april är ju så här, ofta all over the place...

Kram!

mammaxtre sa...

Crazy it is :-)

Snö hemma hos mig också....den ligger inte kvar dock.

Ha det gott

Annika sa...

Ja, det verkar vara lite hipp som happ, men så ska det väl vara under våren.
Håller tummarna för lite värme.
Kramar!

Camilla sa...

Lotta:
Jag hoppas att det blir som de lovat, att värmen återkommer under veckan. Snö och annat elände kan jag gärna vara utan.
Som tur var försvann ju snön nästan lika fort som den kom.

Kram

mammaxtre:
Ja, den där snön verkar ha kommit lite överallt. Som tur är försvann den ju fort.
Nu hoppas vi på bättre och varmare väder:)

Kram

Annika:
Ja, det har du rätt i. Men åska, regn, hagel och snö på samma förmiddag kan jag hoppa över. Sen kom solen visserligen. Men det var ju iskallt och blåste ordentligt.
Nu håller jag tummarna för att det blir lite varmare.

Kram