fredag 16 mars 2012

Det blir inte alltid som planerat

Jaha, dagen blev inte riktigt som jag planerade imorse när jag satt med en kopp kaffe och skrev mitt inlägg. Jag hade väl knappt hunnit att publicera inlägget förrän jag var tvungen att snabbt dra iväg till jobbet. Så allt jag hade planerat gick upp i rök.
Men Riskas och jag hade vår premiär i paddocken utomhus idag. Så himla skönt det var. Och han var pigg och med på allt. 40 minuter senare gick en svettig häst och ryttare tillbaka in i stallet. Någon dusch blev det inte för honom idag, eftersom jag jobbar imorgon kände jag att jag ville hem och äta lite innan det blev för sent.

Nu ska jag mätt och belåten bara softa lite i soffan innan det är dags att slå ihop ögonlocken.

Tjingeling

5 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Har också haft en sådan dag i veckan...det blev inte alls som jag planerat och vi fick tänka om.

Nåja, that's life. Nu är det iallafall fredag och helgen väntar.

Trevlig helg!

Kram

Camilla sa...

Lotta:
Det är ofta sådant händer mig, att det inte blir som jag från början planerat menar jag:)
Det gör inte så mycket.

Helgen är fullspikad med planer. Det ska bli kul.

Kram

Nena in da USandA sa...

Hej, hoppas att du haft en skön helg!
Låter supermysigt med hästvårpremiär; min dotter Alba tjatar om att få börja rida så snart kanske jag också blir hästbiten... Har dock nöjt mig med bilhästkrafter så här långt... :)
Ha det - kram!

Annika sa...

AH, lite andra planer.
Jag hoppas att helgen var god och bra.
Kram!

Camilla sa...

Magdalena:

Det har varit full fart hela helgen. Men det har varit kul:)

Ahh, kul att Alba vill börja rida. Det är en bra och trevlig sport. Och du kanske blir biten också och vill prova. Annars har du redan en ponny?;)

Kram

Annika:
Ja, här ändras planer ibland i supersonicspeed. Men jag gillar det, för det mesta.
Helgen var helt godkänd.
Kram