fredag 23 december 2011

Pa efterkalken

Ojoj, vad tiden flyger fram. Det ar ju redan julafton imorgon och jag har ju inte handlat klart ännu! Panik ar morgonens ord. Sa fort affärerna öppnar star jag där och rycker i dörren det ar en sak som ar saker. For jag har jag ju hamnat på efterkalken tack vare den har extremt dåligt tajmade forkylningen. Men nu har jag försökt att lägga upp någon slags strategi vad det galler shoppandet sa att jag , förhoppningsvis, inte ska behöva fara runt som en dåre. Far val se hur det går med den. Det lär ju visa sig under dagen.

Dags att dra igång.

Ha en skon dag.

Tjingeling

4 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

God Jul & Merry Christmas till dig och T!

Kramar från Lotta

Annika sa...

God Jul, Camilla och T!!
Ha det så fint.
Varma julkramar från mig!

mammaxtre sa...

Strategier är bra att ha när tiden är knapp :-)

Hoppas du hann med allt du skulle och att di haft och har det bra.

Sköt om dig

Camilla sa...

Lotta:

God Jul onskar jag dig.
Kram

Annika:
God Jul! Hoppas ni far en fin helg.
Kram

mammaxtre:
Strategin funkade, aven om det var langt mellan de olika stallena. Vi har det himla bra maste jag saga:)

Ha det gott.