torsdag 8 december 2011

Fem saker ni inte vet om mig

Jag har fått en liten utmaning av Anna och det måste jag ju nappa på:) Här gäller det att gräva lite för att få fram lite saker som ni inte vet om mig. Nu kör vi.

1. Jag har vunnit en tävling i minigolf och kommit tvåa i en annan (damklassen). Det var en sommar för mycket längesedan då jag spelade minigolf som en tok o blev medlem i en klubb och fick vara med och tävla bland farbröder som vunnit veteran-SM bland annat. Det varade en sommar bara.

2. Jag är väldigt lik min mamma i sättet att prata och gestikulera, säger alla mina släktingar.

3.  Korsord och frågesporter gillar jag.

4. Jag älskar att dansa och då särskilt att bugga som är superkul! Jag var ute varje helg och dansade för några år sedan, men jag blir sugen när jag ser andra dansa. Kanske ska jag gå ut och ta en svängom snart igen.

5. När jag var liten ville jag bli arkeolog för det verkade så spännande att hitta gamla föremål som legat dolda så länge i jorden.

Jaha, det här var vad jag kunde gräva upp i mina hjärngömmor den här gången:)

Tack Anna för utmaningen! Det var kul att sitta ner och fundera lite.

Tjingeling

9 kommentarer:

anna of sweden sa...

Åh, så roligt. Nu känner jag dig liiite bättre. Och tänk att du hann mitt i stöket! Härligt!

Camilla sa...

Anna:
Jag satte utmaningen som prio 1;)

Swedish Army Wife sa...

Haha jag ville också bli arkeolog när jag var liten! ;)

Annika sa...

Mkt kul att läsa dessa minilistor på bloggarna nu.
Jag ska göra min i nästa vecka.
OCH snart ÅKER DU!!!
KUL!!!!
Kram!

Stef sa...

Ja där ser man, alltid kul med lite "fun facts"! :) God jul på dig! kramar

Camilla sa...

Helena:
Tänk om vi legat där nu med varsin liten pensel och skrapa och hittat en massa saker från forntiden:)

Annika:
Det var perfekt med en minilista för mig nu kände jag:)
Ja, du på onsdag bär det av. Tåget går 05.40. Just DET ser jag väl inte direkt fram emot. Hoppas kunna sova lite på flyget.
Kram

Stef:
Ja,fun facts är rätt kul:)
Hoppas att du inte stressar ihjäl dig med studierna nu innan det är dags för er att åka.
God Jul önskar jag dig också.
Kram

Loppan flyttar västerut... sa...

Så kul att få läsa lite fun facts om er. O minigolf som är så svårt, fasen, jag är usel på det.
Lycka till i stök o stress, var rädd om dej!

Kram

Charlie sa ... sa...

Kul att läsa Camilla OCH att du hann med mitt i packningen och allt fix

MIn lista blir i nästa vecka med...

Kram och som sagt, snart sitter du på väg över the Atlantic!!

Kram

Camilla sa...

Åsa:
Jag är också usel på minigolf nu. Fattar inte hur jag kunde lyckas med den bedriften. Men å andra sidan är det väl det enda jag någonsin vunnit i sådana sammanhang:)
Kram

Lotta:
Det blev ett litet avbräck i min snurriga tillvaro som är just nu:)
Tiden går så fort nu. På onsdag bär det av, kan knappt fatta det.
Kram