lördag 30 juli 2011

Hade behövt en ny outfit

Äntligen har det slutat regna! Och förhoppningsvis så återkommer inte det där blöta eländet på ett tag. Med tanke på de senaste dagarnas nederbörd så hade grodmansdräkt varit att föredra som klädsel. Minus snorkel då förstås.
För blötare har jag nog aldrig varit dessa dagar förutom då jag står i duschen eller badar. Men det brukar jag ju å andra sidan inte göra med kläderna på.
Imorgon vill jag ha solen tillbaka.

Nu är det snart dags att försöka sova lite. Det var grymt varmt och fuktigt natten som gick. Och att höra regnet ösa ner ute hjälpte inte till med sömnen direkt.
Imorgon blir en lång dag så nu gäller det att vila.

Tjingeling

4 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Ihållande regn är tufft, hoppas solen tittar fram snart!

Här kan jag rapportera att solen är tillbaka och det är skönt. Det regnade igår och nu är det full sommar igen.

Hoppas du sover bättre i natt!

kram

Camilla sa...

Lotta:

Har sovit som en stock. Och hittills så har det inte kommit något regn. Sedan jag vaknade alltså. Hoppas att det är slut nu.
Skicka gärna lite sol för efter 3 dagars regnande så saknar jag den.

Kram

mammaxtre sa...

Mne så trist med så mycket regn. Vi har haft turen att kunna njuta av härligt väder, jag kan inte klaga. Du får komma till Trosa :-)

Ha det fint

Camilla sa...

mammaxtre:

Det var inget kul när det regnade så mycket. Men nu skiner solen igen:)
Trosa vore kul att besöka någon gång. Det står på listan;)

Ha det gott