måndag 20 december 2010

Shop til we drop

Idag lägger vi in högsta växeln och ska snart ge oss ut i affärsdjungeln för att inhandla de julklappar som fattas. Hmm, det verkar bli en hel del kan jag meddela. Men som väl är behöver jag ju inte bära runt på allt själv:)
Jag har nog nästan aldrig varit så sen med inköpen av diverse presenter. Men idag så ska det bli klart.
Julskinkan ska också inhandlas för att göras iordning imorgon.
Mycket att göra men vi har så kul.

Igår var vi hos lilla hästen och red med bästa väninnan K. T krånglade sig också upp på Riskas. Det måste vara snällaste hästen jag träffat på. Man kan bara parkera honom lös i ridhuset och han rör inte en fena. Däremot när T satt på honom gick jag några meter före och Riskas följde mig som en hund. Han är ju för kul.

Ok, nu har jag inte tid att sitta här och knappa. Dags för shopping!!

2 kommentarer:

Taina sa...

Jag är också sen med inköpen men det blir jul i alla fall ;)

Kram kram

Camilla sa...

Taina:
Är inte färdig ännu. Jag hittade ju inte allt som jag ville ha, så bara hem och fundera vidare.
Men blir klar dagen innan jul. Har nog aldrig hänt förut, men men..
Som du sa jul blir det ändå:)

Kram