onsdag 22 december 2010

Morgonens temperatur


Är -24 grader. Fy sjutton vad kallt! Vet inte om jag har någon vidare lust att sticka nosen utanför dörren idag alls. Men det är ett måste.

Ska hem till mamma och skotta tak. Sen iväg till pållen för att ta hand om honom. Det kommer nog bli väldigt kallt att rida. Tur att jag köpt rumpvärmare till sadeln, annars hade någon fått bryta mig loss från den tror jag.
Andra planer för dagen är att göra iordning julskinkan. Det blir gott. Bäst är ju att prova första skivan när den är klar.

Prognosen för dagen är sol, vilket betyder att det kommer fortsätta att vara kallt. Brrr! Men ingen mer snö, åtminstone inte idag:) Men vi har mer än nog nu så det behövs inte mer. En vit jul blir det, garanterat.
Nu ska jag fortsätta slå in julklappar.
Ha en bra dag.
Tjingeling

Inga kommentarer: