tisdag 12 november 2013

Vad kommer härnäst?

Jahaja, inte nog med att ischias nerven spökar i ena benet, nu har jag grymt ont i högra axeln och upp i nacken också. En kollega masserade lite på jobbet eftersom det är helt stenhårt mellan axel och nacke. Skönt? Inte det minsta! Jag nästan grät så j-a ont gjorde det. Det kändes pyttelite bättre efteråt men nu är det lika eländigt som innan. Jag får väl helt enkelt gå och lägga mig med varm vetekudde på det området.
Undrar vad som kommer härnäst? Kommer någon kroppsdel att ramla av eller vad?
Sånt här har jag verkligen inte tid med.

Nej, nu är vetekudden uppvärmd så det är väl lika bra att slänga på den och sedan sova.

Tjingeling

3 kommentarer:

Annika sa...

It is OLD age…
Sux.
Kram

Camilla sa...

Vad säger du??? :) Jag är i ett totalt chocktillstånd nu;)
Jag som trodde att det bara var förslitning.

Kram

Annika sa...

Too bad, dear :-)