måndag 22 november 2010

Vilken bedrift!

Har precis tittat på den svenska versionen av Biggest Loser. Alla deltagarna hade gått ner mycket i vikt, men priset tog vinnaren som gått ner hela 75,5 kilo! Det är för sjutton en hel människa! Nu kan man ju tro att killen vägde typ 250 kilo eller så, men han vägde faktiskt 169 när det startade och var inte tyngst av deltagarna.
Jag måste säga att jag är grymt imponerad av dessa personer som ställt upp i programmet. Det måste ha krävts en stor portion med mod för att göra det.
Bra jobbar säger jag bara.

2 kommentarer:

Annika sa...

Visst är de beundransvärda!!
Vilka bedrifter.
Slutade kolla svenska biggest loser, men jag är skitglad över att de lyckas så bra och är så taggade. har slutat kolla amerikanska BL också. Antar att jag helt enkelt tröttnat.
KRAM!!

Camilla sa...

Annika:
Ja, visst är de! Ca 500 kg hade de gått ner totalt! Helt sjukt egentligen.
Men man tröttnar på vissa program som blir samma hela tiden. Det behövs lite förnyelse.

Kram