onsdag 17 november 2010

Julklappsfunderingar


Så här när det börjar närma sig jul och man börjar fundera på vad man ska önska sig och vad man ska ge andra kan jag tipsa om en bok som jag nyligen läste. The Poscard killers av Liza Marklund och James Patterson. Det var en riktig sträckläsare kan jag meddela. Så spännande att det var helt omöjligt att lägga ifrån sig den. Dessutom gillar jag att kapitlen helt följer James Pattersons upplägg, max 3-4 sidor men oftast kortare.
Jag har faktiskt redan börjat fundera på vad jag ska köpa till familjen och listan fylls på med jämna mellanrum. T verkar faktiskt vara svårast att hitta på till i år, än så länge ska jag kanske tilägga. Min syster brukar inte heller vara helt lätt att hitta rätt saker till.
Tur att jag har tid på mig:)
Just nu har jag fastnat framför den gamla filmen Wall Street som visas på TV fast jag nog snart borde gå och lägga mig. Jag skulle faktiskt vilja se uppföljaren. Är det någon som sett den?
Okidoki, en liten nattmacka ska jag nog ta innan det är dags att ha en dejt med kudden.
Godnatt

Inga kommentarer: