söndag 23 juni 2013

New kid on the block

Jaha, nu är det snart måndag igen och ny vecka. På jobbet är det rena sjukstugan, så det blir mer jobb än vad jag tänkte från början. Men that's Life. Jag har ju ändå ingen semester så spela roll liksom. Jag försöker se till att jag får mina lediga dagar ändå.
Det är ett himla pusslande med schemat nu. Det är knappt att jag vet vilka som jobbar imorgon. Det ändrar sig hela tiden. Folk verkar boka sina semestrar väldigt sent. Åtminstone när de reser till oss.
Det blir nog bra.

Igår var Tom och hämtade sin valp. En liten Sheltie som heter Simba och är så himla söt. Nu är ju inte Tom någon mästerfotograf precis, som ni ser, men jag önskar att han kunde gå ner lite mer på hennes nivå. Men det här får väl duga för nu.


Det är ju knappt att man ser hur hon ser ut det lilla grynet. Men förhoppningsvis kommer det bättre foton vad det lider.

Snart dags att knoppa in eftersom jag börjar vid kl 7 imorgon. Jag är ju inte direkt den mest morgonpiggaste personen så det tar lite tid innan jag vaknar till.

Tjingeling

2 kommentarer:

Annika sa...

Gulligt med den lilla hunden.
Ja, du får se till att få fler bilder av den :-)
Visst ska du snart åka hit igen?
Kram!

Camilla sa...

Annika:

Hon är så himla söt och nu hittar hon på allt möjligt bus, precis som valpar ska göra.
Fler bilder kommer med tiden.
Jag ska åka över i september och då ska vi åka till din stad över en helg:)

Kram