fredag 21 juni 2013

Glad midsommar



Glad midsommar!


Här startar midsommar med ett rejält åskväder. Det dundrar ordentligt ska jag säga. Och innan det körde igång så blev jag fast i ett skyfall när jag var  ute och köpte jordgubbar. Jädrans vad blöt jag blev.
Nu hoppas jag att det försvinner hyfsat snabbt, men med tanke på att åskan fortfarande inte är över här så lär det nog ta en stund.

Själv ska jag jobba så något midsommarfirande blir det inte tal om. Men det blir nog en tur till mamma imorgon för att se om hon har några rester kvar:)

Ha en skön midsommar, vare sig ni firar eller inte.

Tjingeling

4 kommentarer:

Annika sa...

Ha en fin midsommar, Camilla.
Synd med vädret, men så är det ju nästan alltid.
Hoppas det blir en fin midsommarafton på jobbet också.
Kramar från mig som inte firar, och är nöjd med det :-)

Charlie sa ... sa...

Ha en riktigt fin midsommar!!!

Hoppas solen tittar fram och nice att du ska till din mamma!

kram
Lotta

Camilla sa...

Annika:

Tack snälla du.
Ja, vädret är oftast helt oberäkneligt på midsommar. Men det blev bra till slut.
Det var rätt kul att jobba faktiskt.

Kram

Camilla sa...

Lotta:

Midsommar har varit bra, även om jag jobbat och missat allt firande hos mamma. Jag tar igen det nästa år.
Och imorgon blir det en tur till mamma och jag hoppas att hon har lite rester kvar.

Kram