onsdag 17 april 2013

Äntligen vår!!

Idag kom våren på allvar. 16 grader varmt och strålande sol! Härligt att kunna rida utomhus igen. Ridhuset är vi så otroligt trötta på nu, trots detta var pållen inte på hugget idag. Men jag hoppas att han är i form imorgon igen. Jag får rida lite andra dagar nu än jag normalt gör eftersom jag nu kommer att jobba varannan helg och lite extra dagar i receptionen. Då blir det lite upp och ner. Men då är det bra att inte dela pållen med någon. Jag hyr honom bara på halvfoder men får rida så mycket jag vill och när jag vill, inga problem. Underbart!


Pållen i vintras. Nu är som tur är all snö borta. Det gillar jag verkligen.

Planen är att ta med kameran varje gång nu, såvida det inte regnar förstås. För när det gäller levande varelser så vet man aldrig vad som händer. Det kan nog bli roliga bilder hoppas jag.

Jag hoppas att jag kan ta mig ut imorgon och fota lite. Det ska bli varmt men kan kanske bli regn, så det får nog bli på förmiddagen eller när vädret är bra.

Jag är ledig 2 dagar nu och hoppas att jag kommer att få några bra fototillfällen. Vi får väl se.

Dags att sova.

Tjingeling

2 kommentarer:

Annika sa...

VAD kul med fler bilder på din blogg.
Roligt att du kommer att ha kameran med dig. Precis, man vet aldrig vad som kommer att dyka upp som man vill fota.
Fin pålle du har!
Här regnar det mkt just nu.
Men det gör inget.
Ha en fin dag.
KRAM!!

Camilla sa...

Annika:

Tanken är att det ska bli lite mer bilder framöver. Det har ju varit lite skralt med den varan.
Nu kommer ju dessutom den allra bästa tiden på Öland.

Pållen är fin, men på den här bilden ser det ut som om han sover ser jag nu:)

Idag är det sol så det är ingen omöjlighet att det blir en liten tur ut för att ta lite kort.

Kram