tisdag 12 juni 2012

Kapitulation

Igår kapitulerade jag inför det faktum att det var Sveriges första match i fotbolls-EM och tittade faktiskt. Men jag insåg ganska snabbt varför jag inte tycker att fotboll är särskilt kul. Det tog ju en evighet innan första målet. Tyvärr blev det ju dessutom förlust för Sverige, att de bara vågar nu när jag spenderade flera timmar på att titta.
Jag kommer nog inte att kolla mer tror jag, men man vet ju aldrig. Istället väntar jag in OS och friidrotten.

Nehej, dags att dra iväg till jobbet snart. Det kommer att bli en bra dag tror jag.

Tjingeling

6 kommentarer:

Annika sa...

jag kan SÅÅÅ lätt leva utan fotboll.
Peter hade på matchen härhemma. Jag kollade lite ointresserat.
OCH det gick ju skit också.
OCH nu ska de möta hårda lag framöver. Det lär nog inte bära.
Kramar!!

Sahra sa...

Håller med dig. Fotboll är inte kul. Finns inget kul med att se 20 snubbar springa och jaga en boll. Tacka vet jag friidrott, rodd, basketen, simningen och allt annat kul i sommaros.

Charlie sa ... sa...

Jag är hopplös när det gäller fotboll...inte min grej alls. Därmot tennis. Började titta på French Open och kunde inte sluta.

Nu ska jag läsa min bok, så himla härligt att ha en bra bok som man längtar till ;)

Kram

Camilla sa...

Annika:
Jag håller med dig. Enda gången ddet var kul att titta var VM-94. Men nu ska jag hålla mig ifrån den där fotbollen.

Kram

Shara:
Nej, fotboll är inte heller min grej. Sommar-OS ska bli roligt. Särskilt när det går på vettiga tider:)

Kram

Lotta:
Bok är så himla mycket bättre än fotboll:)
Vad läser du nu?

Kram

mammaxtre sa...

Du min vän valde fel match att titta på. Tyvärr vet man ju inte det redan innan. Ge fotbollen en ny chans :-)

Ha det bäst!

Camilla sa...

mammaxtre:
Ja, kanske det. Kollade också på matchen mot England och det var tyvärr inte mycket bättre.
Jag håller mig nog till friidrott i fortsättningen:)
Ha det gott