söndag 27 maj 2012

möte

Det där regnadet som jag skrev om igår blev det inte så vidare mycket av. Men eftersom jag åkte in till stan för lite shopping så regnade det ju förstås just då.
Dessutom gjorde jag något för allra första gången, träffad en bloggkollega. Lisa som driver bloggen Brysselkakan var i stan och vi passade på att träffas i en galleria:) Så roligt att träffa någon i verkligheten och inte bara i textform. Det var synd att jag jobbade dagen innan så att vi inte hann äta lunch, men så kan det bli. Det var i vilket fall som helst väldigt roligt att träffas.

Idag skiner solen och färden kommer att gå över till Öland för att äta middag hos mamma och fira Mors Dag. Det blir trevligt och alldeles säkerligen kommer middagen att intas i pensionärskuvösen där det säkert är 200 grader varmt. Men vad gör det, det gäller ju att njuta till fullo av det fina vädret.
Först ska jag greja lite innan det är dags att åka.

Hoppas att ni alla får en riktigt skön söndag och Grattis till alla mammor!

Tjingeling

4 kommentarer:

mammaxtre sa...

Pensionärskuvösen?

Jag förstår inte. 200 grader, låter varmt :-)

Ha det bäst!

Camilla sa...

mammaxtre:
Pensionärskuvös är ett inglasat uterum:) Och där kan det ju som alla vet bli hiskeligt varmt när solen gassar på.

Ha det gott.

Annika sa...

KUL med träff! Var det din första bloggträff? Superkul.
Pensionärskuvöser gillar inte jag...
MY GOD vad heta det blir på nolltid.
Hoppas det gick bra :-)
Kram!!

Camilla sa...

Annika:
Det var jättekul med bloggträff, och ja det var min första:)

De där pensionärskuvöserna är sköna på kvällen och vår & höst. Men det blir ju heta som en bastu snabbt.

Kram