lördag 8 februari 2014

Nu är det igång

Jaha, nu är OS igång på allvar med bland annat längdåkning med Charlotte Kalla. Hoppas att det går bra för henne. Jag ska helt klart kolla på det, eller åtminstone kommer tv:n att stå på så att jag hör vad som händer. Det finns en risk att det blir en hel del OS-snack här på bloggen under de närmaste veckorna. Så det får ni stå ut med. Givetvis så kommer det lite annat också.

Just nu dricker jag lite kaffe och njuter av att solen skiner, något som vi verkligen behöver efter en mycket grå vecka med regn och tjock dimma. Även om jag fortfarande är förkyld så känner jag mig lite piggare när solen skiner.

Ikväll jobbar jag och då får boken hänga med. Jag antar att det kommer att finnas lite tid att läsa eftersom de flesta som bor på hotellet den här helgen är en massa unga konståkningstjejer då det är tävlingar här i ishallen.
Imorgon är jag ledig så då blir det motion med pållen. Vi körde ett ganska bra pass igår då han fick ta i rätt så bra. Men han verkade tycka att det var kul för han var pigg och glad mest hela tiden.

Dags att sparka igång dagen så att jag hinner laga mat också innan det är dags att dra iväg till jobbet.

Ha en skön helg.

Tjingeling

Inga kommentarer: