måndag 17 februari 2014

Ännu ett guld

Igår hände det igen, killarna tog OS-guld i stafett.

Bilden är lånad från SVT.
Precis som tjejerna gjorde dagen innan. Vilken upplevelse, även om det mindre dramatiskt än när Charlotte drog ifrån på upploppet.
Men gode tid vad bra de är! Och jag är så grymt stolt över att vara svensk, särskilt när jag såg segerceremonin då de fick sina guldmedaljer. Det är inte utan att det kom en liten tår i ögat av stolthet och glädje över deras prestation.

Hade inte tid att uppdatera er igår när svenskarna åkte i mål som vinnare. Hästarna tog all min tid och när jag väl kom hem så var jag mer eller mindre död.

Jag hoppas givetvis på fler medaljer den närmaste veckan, men vi får väl se hur det går. Jag håller tummarna och ser/hör på så mycket jag kan.

Nu ska jag sova så att jag orkar med resten av veckan.

Tjingeling

Inga kommentarer: