torsdag 5 april 2012

Har ni kvasten redo?




Tjohooo alla tjejer! Ni har väl servat kvasten så att den är i topptrim för färden till Blåkulla? Det finns ju de som har en bit att åka menar jag.  Har ni ingen svart katt är det bara att plocka upp en längs vägen, det brukar ju alltid smyga  runt katter lite både här och där. Och hittas ingen svart så kan man ju alltid färga den.
Själv har jag inte så långt till Blåkulla eftersom ligger mellan fastlandet och Öland typ 10 mil norrut från mig så jag behöver inte starta så tidigt.  Kvasten står redo på taket. Nu fattas bara en katt, men det kommer inte att vara några problem att hitta en. Snart bär det av:)

Vi ses på Blåkulla.

10 kommentarer:

mammaxtre sa...

Ingen kvast att tillgå, kanske kan jag lifta med någon :-)

Ha det gott

Charlie sa ... sa...

Gillar din förändring!


Glad Påsk och hoppas du får en skön helg med lite ledigt, godis och god mat.

Kramar!!

Camilla sa...

mammaxtre:
Självklart får du lifta;)

Ha en trevlig påsk.

Lotta:
Tack! Jag gillade bilden så den fick det bli.

Hoppas du får en riktigt trevlig påsk. Jag ska mest jobba, men på söndag är det födelsedagsmiddag hos mamma. Mums:)

Kram

Marie sa...

Wow! Ny design! Läckert! Hoppas du får en fin påsk kära vän! Vi måste se till att ses snart tycker jag. På allvar! =) Kramar!

Camilla sa...

Marie:
Tack! Kul att du gillade den nya designen. Tyckte att det var på tiden:)
Hoppas att du får en riktigt trevlig påsk.
Och det var ju evigheter sedan vi sågs nu. Har du hört något från Linnea?

Kram

Stef sa...

Ingen kvast men en dammsugare går kanske bra?! kramar

Camilla sa...

Stef:
Javisst, men du kanske ska lämna halva hemma för att inte fastma runt en skorsten eller så;)

Kram

Annika sa...

Hoppas din påsk varit bra.
Snygg bakgrund du har på bloggen nu.
Ser att du läser Hypnotisören. DEN hittade jag i en av mina bokhyllor också, haha!
Tänker läsa den. men jag är inte lika förtjust i krim som du är.
Ska bli spännande!!
Kram!

Camilla sa...

Annika:

Kul att du gillade bakgrunden:) Jag tyckte att det var tid för lite förändring.

Jag har jobbat hela påsken så det har inte blivit någon påskmiddag precis. Var hos mamma på födelsedagsmiddag i söndags. Och det var mycket trevligt.

Jag är helt fast i Hypnotisören. Tycker att den är mycket bra. Ska låna de andra böckerna av en kompis också.
Just nu är jag i värsta bokslukarperioden.

Kram

Marie sa...

Nej, jag har inte hört något från Linnea. Har du? Hoppas du hade en fin påsk! Jag svischade ner för skidbackarna! =) Kramar!