onsdag 12 maj 2010

Nu drar vi snart:)

Idag ar det dags for en liten tripp till New York! Vi stannar till pa fredag. Ska bli skont att ha tid att kolla runt, men vadret.. det regnar idag. Vad fasen! Jag har ju bestallt sol! Det verkar som om min bokning med vadergudarna fastnade nagonstans pa vagen.
Strunt samma, det far bli lite museum idag istallet och imorgon kor vi utomhusaktiviteter for da har de lovat battre vader.
Fick tag pa ett hotel dar parkering ingar, smidigt sa slipper vi jaga runt efter det.

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen sa att vi kan fara ivag sen.

Ha det gott.

Tjingeling

3 kommentarer:

Stef sa...

Härligt! Jag älskade new york! Hade gärna bott där! kramar

Nena in da USandA sa...

Hoppas att ni har en supermysig vistelse i NYC, solsken eller ej! Enjoy! :)

Camilla sa...

Stef:

Jag gillar ocksa NY, men att bo dar ar jag mer tveksam till. For mycket liv hela tiden. I sa fall vill jag bo granne med Central Park:)

Kram


Magdalena:

Vi hade bade regn o sol, men det var bra for da kan man kolla pa lite museum.
Vi hade verkligen nga kanondagar!
Kram