tisdag 11 maj 2010

Bra att ha? Tveksamt..

Satt och bladdrade lite i en katalog. En massa mer eller mindre "nodvandiga" prylar fanns i den. Ja, faktiskt mest skrap tyckte jag. Eller vad sags om en ugn till bilen! I den lilla skapelsen kan man varma pizza, fixa korv o lite annat. Undrar hur manga bilugnar de saljer egentligen. Men det finns val alltid nagon pryltokig som bestaller hem en. Bra att ha typ. Icke sager jag.
Snabb ar den inte heller, tar 20 min att varma lite soppa.
Jisses sager jag bara.

3 kommentarer:

Annika sa...

Började fnissa när jag läste vad du skrivit.
ALLT hittar de på!!
Vem fasiken vill ha en billugn??
GALET!!
Kramar!

Lyxhustru sa...

Hahaha! Nä, det låter väl som en rätt värdlös pryl att äga! =)
Mvh
Lindah

Camilla sa...

Annika:

Ja, det fanns en hel del knasiga prylar i den katalogen kan jag saga. Men bilugnen tog nog priset som mest knasig.
Har aldrig sett nagot liknande.

Kram

Lindah:

Det basta var att i annonsen stod det om man ar trott pa snabbmatstallenas mat blabla.. och sa namner de exakt samma mat man kan kopa dar! Snacka om vridet:)
Ha det gott