lördag 22 maj 2010

Bok Och BBQ

Haller pa med en sa himla bra bok. The Beach House av James Patterson. Jag har aldrig tidigare last nagon av hans bocker men har forstatt att han ar stor i USA. Nu har han ju faktiskt skrivit en bok ihop med Liza Marklund, och den kan bli spannande att lasa om den ar nagot liknande som denna. For i The Beach House hander det grejer hela tiden. Jag kan knappt sluta sa spannade ar det.

Imorgon ska vi ha en BBQ for grannarna. Hoppas nu att det inte blir lika ashett som idag da tempen var 32 grader vid tolvtiden. Svettigt, men jag njot minsann. Gillar ju inte kyla alls.
Men enligt vaderfolket ska det bli bra vader och lagom varmt. Forberdelserna ar i full gang och jag har allt under kontoll. Sa nu sitter jag har och kopplar av med ett glas vin och lyssnar pa Michael Buble's senaste. Skont med nagot annat an det som snurrar pa radion hela tiden. Jag alskar dessa gamla latar.

Pa torsdag ar det dags att hoppa pa planet hem igen, inget jag ser fram emot. Men vad gor man??? Aterkommer kanske innan, men definitivt nasta helg.

Ha det sa gott.

Tjingeling

1 kommentar:

Stef sa...

ahhh låter så härligt med sommarvärme! Här längtar vi efter sommarvärme! Tråkigt att du ska åka hem snart! Jag ska inte till usa denna sommaren men familjen och pojkvännen kommer hit istället!
kramar